Godne/niegodne - Sos włoski Winiary

Przed chwilą pisałam o cieście do pizzy. Tamtego dnia poszłam na całkowitą łatwizę i sos również kupiłam gotowy. Wybrałam "Sos włoski" Winiary. Produkt jest w torebce z nakrętką, która umożliwia kilkukrotne otwieranie i zamykanie. Porcja jest w sam raz na jedna pizzę (chociaż Tata uważał, że sosu było za dużo). Sos polecany jest również do zapiekanek.
W składzie ma m.in. pomidory, przyprawy i czosnek. Nie doszukałam się glutaminianu sodu.
W zasadzie nie kupuję gotowych sosów i byłam przygotowana na coś niezbyt smacznego. Jednak zostałam bardzo mile zaskoczona. Sos jest naprawdę smaczny, dobrze przyprawiony, ma gęstą konsystencję ale jednocześnie jest lekki. Muszę przyznać, że niecałe opakowanie powędrowało na pizzę :). Jak tylko wymyślę jak go wykorzystać, z pewnością kupię go ponownie.
Tym razem produkt godny polecenia.